RESTAURANT KAISEKI

Recentebeoordeling


5 sterren uit 492 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Kaiseki. Meer weten? Ontdek meer

14 jun 2026 om 19:29 Het was heerlijk
31 mei 2026 om 20:04 Hartstikke lekker en snel bezorgd (op wat grotere afstand)
26 mei 2026 om 9:16
24 mei 2026 om 12:52 Wij hebben lekker gegeten. Qua orijs-kwakiteit verhouding een 4. De sushi was goed verpakt en netjes op tijd bezorgd
11 mei 2026 om 6:46 Super snel bezorgd en ontzettend goed van smaak en vers gemaakt
22 apr 2026 om 22:00 Lekker gegeten zelfs nog teveel sushi gekregen
11 apr 2026 om 8:11 Alles top! Beste sushi in de regio
13 feb 2026 om 19:38 Altijd goed! En snel bezorgd!